You got me head over heels , theres nothing left to fear

Nyss ätit tacogratäng, köpt, det var gott men godare när Linda gör egengjord.
Stina är här också, hon ska nog snart ut och rida lökis , vi ska hjälpas åt att
ta in hästarna & fylla på vatten sen.
Har inte gjort så mycket idag , ätit typ haha .
Imorgon så kommer nog pappa och hämtar mig,
antingen då eller onsdag, beror på fall jag rider.
På torsdag sover jag troligtvis hos mira, om jag inte gör det så får pappa hämta mig då istället tror jag.
På fredag så ska vi fira John , gå ut och äta tror jag vi skulle , vet inte fall morfar från Uppsala kommer ner.
Aja iaf så har jag inte fixat mig mycket alls på ungefär en vecka, inte plattat håret oså,
känns bra för när man fixar sig känner man sig mycket snyggare.

Header till bloggen kommer, ska bara fixa en först,
ha det bra allihop, puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0