HAHAHHAHAHAH måste bara lägga upp detta:')

En text jag hittat på flashback.

Hade varit på Sonisphere igår, druckit en väldans massa öl och ätit en kebab som jag förmodligen blev dålig i magen utav. Efter Sonisphere hamnar jag på en krog jag är stammis på, ett rockställe i Stockholm. Det blir ännu mer öl och jag börjar ragga på en tjej som jag sett flera gånger innan på denna krog men aldrig pratat med henne förr. Vi börjar hångla och någon timma innan stängning bestämmer vi oss för att åka hem till henne. Under hela kvällen har magen spökat men jag har knipit som fan vid varje "bajsattack" ...framåt småtimmarna kändes magen som den hade lugnat ner sig, ack så fel jag hade.

Vi dricker lite mer hos henne och jag ser en karta med piller ligga framme på hennes soffbord, jag frågar vad det är för några piller och hon förklarar att det är mot ångest. Jag har själv testat det innan så jag visste vad det var när hon sa namnet på medicinen. Hon tar fram fyra stycken "Xanax" och vi tar två var, vi fortsätter sedan hånglet och börjar smeka varandra och det slutar med att vi har sex, ungefär här slutar jag att komma ihåg något...

Jag vaknar sedan upp vid 9-tiden på morgonen av jag är inkletad i löst bajs och det stinker som fan i hennes 1:a. Hon ligger bredvid mig och snarkar oskyldigt, ovetandes om att jag nyss skitit ner hela hennes säng. Även hon har rullat sig i min avföring, och jag börjar få riktig panik. Jag funderar på om jag på något sätt kan försöka få bort sängkläderna och lakanet, samt tvätta av henne utan att hon vaknar och sedan dra...men när jag börjar försöka rulla bort henne för att få fram lakanet så märker jag att hon gnyr till och är nära att vakna.

Jag gör det säkra före det osäkra och klär snabbt på mig och sticker därifrån...




Svar på inlägget:

haha kul som fan! Dagens skratt, tack för de! Men som andra skrivit.. skyll på henne och blåneka allt. Byt inte krog, för då fattar hon att de va du.

Eller så är du en man, slänger ut din värdighet genom fönstret, ringer henne och ba "Tack för igår/inatt, så jävla nice! ... och juste, hahahaha, sorry om jag sket ner dig gumman! Shit happens!".





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0